Khamis, 21 Mac 2013

Rindu Pada Blog Ummigemok Yg Dulu~

assalammualaikum w.b.t.. salam sejahtera~


 
 
owhhh, betapa aku rindu pada blog ummi gemok yg telah aku tutup..
owhhh, betapa aku rindu pada hasil nukilan aku yg terdahulu..
owhhh, betapa aku rindu pada gelak tawa org2 yg baca entry bengong aku itu..
owhhh, betapa aku rindu nak merapu macam dulu..
owhhh, hari ini akan aku post entry2 lama aku..
owhhh, akhirnya akan terubat rindu ku..

 
ya Allah, kadang2 aku terleka.. terlalai di sini sana..
ya Allah, sedarkan aku jika kelekaan ini membuat aku terlena..
ya Allah, berilah aku nikmat gembira dan pahala melalui pena..
biarpun kadang kala penulisan aku ini bakal merapu di sini sana,
moga2 aku masih berada di bawah kawalan CINTA KASIHMU ya Allah,
Sang Pencipta bahagia~
 
 
selamat datang entry2 lama ku..
hari ni kau ku masukkan ke dalam blog baru aku~
 

 
p/s: kadang2, disebalik nukilan merapu juga punya mesej yg berguna~
 
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
~Namun Jika Nafas Telah Sesak Di Kerongkong..
Disertai Dengan Bunyi Sakaratulmaut Di Dada..
Pada Ketika Itu, Kamu Pasti Meyakini Dengan Sebenarnya..
BAHAWA SELAMA INI KAMU HIDUP DALAM KEADAAN TERPEDAYA~

~wassalam~
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan